Tuesday, November 6, 2012

A fost odata . . .


    A fost odata o fetita pe nume... OMG, incerc de dimineata sa pun o virgula si nu reusesc, pentru ca imediat ce am pus-o, o sterg si o pun la loc... Asa incepe experienta mea in blogosfera.

   Nu am mai scris pana acum pe un blog. Un eveniment recent m-a facut sa vreau sa-mi impartasesc povestea mea cu voi. M-am casatorit!!! "Who cares???". Ok, am inteles, despre nunta mea o sa vorbesc mai putin sau chiar deloc. 

    Ma fascineaza fiecare poveste de nunta, de la inceputurile ei, izvorate din stralucirea unei priviri, a unui zambet de inceput, a unui apel de telefon din greseala, al unui LIKE pe Facebook/Odnoklassniki/Twiter si pana in momentul "..si au trait fericiti pana la adanci batranete, inconjurati de nepoti, poate stranepoti..", asta in cazul in care se ajunge pana acolo.

    Dar despre povesti, oameni, locuri, evenimente un pic mai tarziu caci acum ma cam grabesc sa pun punctul. Macar atata sa reusesc pe ziua de azi. A fost o zi lunga, in care am scris doar trei aliniate... Ma voi revansa data viitoare cand sper sa am mai multa inspiratie. Nu ma judecati prea aspru, dar orice inceput este greu. Al meu nu e greu, e foarte greu, dar cu putina dorinta sper ca nu va voi plictisi!

No comments:

Post a Comment

Zi-mi si mie la ce te gandesti