Saturday, February 16, 2013

Filme de duminica: This is 40 si Identity Thief

De multe ori simti nevoia sa te relaxezi, iar o comedie e chiar ceea ce ai nevoie, ieftin, bun si mult in kg, vorba moldoveanului. In saptamana care a trecut doua filme mi-au picat cu tronc, amandoua comedii.

    "This is 40" e o comedie usoara, despre viata de familie si despre criza femeii care nu vrea sa recunoasca ca a ajuns la "venerabila" varsta de 40 de ani. Fiecare dintre noi are  cate o teama sau mai multe. Unora le e frica de pragul de 30 de ani, altii de o eventuala casatorie, dar daca vei infrunta problemele cu umor, oricat de matur sau imatur n-ai fi, o sa treci cu brio peste probleme.
    Imi place "This is 40" pentru diversele situatii de viata prezentate cu umor, imi place si pentru ca dincolo de imaginea tipica a unei familii engleze sau americane, scenaristul a avut grija sa indemne telespectatorul la comunicare, la comunicare in cuplu sau in familie.
Trecand de cateva faze care, poate, incarca inutil acest film si poate ca nu e cea mai buna comedie, mi se pare, totusi, un film dragut, potrivit pentru o seara relaxanta de duminica, in familie.


    Daca mai ai timp, duminica seara, si pentru comedia "Identity Thief" atunci poti sa zici ca ti-ai luat o mica doza de ras pentru un nou si anevoios inceput de saptamana. Dupa umila mea parere, acest film nu e cea mai reusita comedie, dar tinand cont ca, in ultimul timp, nu prea am avut parte de comedii bune, zic eu, ca poti sa-l urmaresti si sa ai un firav zambet pe fata. Are multe gaguri si replinci pontoase care iti vor discreti fruntea, deci chiar daca nu e extraordinar, merita, totusi, vazut. Iti ofera o mica portie de ras.



Vizionare placuta!



No comments:

Post a Comment

Zi-mi si mie la ce te gandesti