Friday, March 22, 2013

Dansul este limbajul ascuns al sufletului

"Dansul este viata", "Dansul este o poezie tacuta", "Dansul este poezia piciorului", "Dansul este muzica miscarii", "Dansul este limbajul ascuns al sufletului", dansul este...

Dansul mi-a placut dintodeauna, poate, pentru ca sunt lemn la aceasta materie, poate, pentru ca mi-am dorit sa merg la lectii si nu am putut, poate, pentru ca... Pentru mine, dansul inseamna eliberare, dezlantuire, patima, viata, traire, miscare, talent, daruire, munca si multa pasiune.

Zilele astea circula pe net un filmulet de la varianta ucraineasca "Au talent". Dansul este absolut fascinant. Cei doi sunt si danseaza incredibil. Urmariti-i si voi:


Tot la Ucraine's got talent a venit si un baietel minunat:


Doar astazi Ucraine's got talent.
Maine voi fi din nou eu.

P.S. Daca aveti probleme cu vizionarea clipului al doilea gasiti aici link-ul.

5 comments:

  1. Pe Antena1, la noi, este un spectacol-concurs, de dans. De abia a inceput, cred ca inca mai sunt calificari. E duminica seara, de la 8,30 parca...
    Daca prinzi...s-ar putea sa-ti placa. :)

    ReplyDelete
  2. Oho si inca cum, imi plac la nebunie concursurile de dans. Nu ma uit la tv de o buna bucata de vreme, exeptie fac Romanii au talent si MasterChef, dar si pe astea le urmaresc pe tv online. Din aceasta cauza nici nu stiu ce emisiuni mai sunt. Ms de pont, duminica la 20.30, pe Antena 1, zici. O sa trag cu ochiul sa vad despre ce-i vorba. Ms!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca te-am anuntat ceva care s-ar putea sa te intereseze. Si poate sa-ti si placa. :)
      Am verificat acum. Da, la ora 20,30 este.

      Delete

Zi-mi si mie la ce te gandesti