Saturday, March 30, 2013

"Ma simt batrana, grasa si urata!" Happy Weekend!

    Acum cateva zile, in timp ce sotul conducea pe autostrada si eu il cicaleam, ba sa mearga mai incet, ba sa pastreze distanta mai mare fata de masina din fata (asta in timp ce distanta era de vreo 10 m :D)), ba una, ba alta, am ajuns la discutia despre femeile care se machiaza in timp ce se afla la volan si ne-am amintit o astfel de scena surprinsa de noi, la un semafor, pe culoarea rosie, in Bucuresti:

Sotul: Bine ca nu se machiaza in timp ce conduc;
Eu: Pai cum sa se machieze, asta ar insemna sa-si intinda aiurea rimelul sau rujul;
Sotul: Gandire tipic femenina, adica tu nu te-ai gandit mai intai, ca ar pune in pericol siguranta traficului ci estetica machiajului...
Eu: :DDD... adica si aia, dar...
Am tacut.

Ei, daca tot e Happy Weekend hai sa va delectez cu cateva bancuri despre femei:


"Unul a scos un iepure dintr-o palarie si se lauda ca e magician. Eu am scos un bou din inima mea si nu ma laud".

..........

Sotul tocmai terminase de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia.
Vine direct la nevasta-sa si proptindu-se in fata ei, zice:
-De acum sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvantul meu e lege! Ai inteles? Asa. Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!?
Nevasta zice:
- Cei de la pompe funebre!

..........

O pereche pleaca in vacanta pe un lac, unde se putea pescui. Lui ii placea sa pescuiasca in zori, ea adora lectura. Intr-o dimineata, el se intoarce obosit dupa cateva ore de pescuit si hotaraste sa traga un pui de somn.
Desi, lacul nu-i era familiar, ea hotaraste sa iasa cu barca. Vasleste putin, apoi reia lectura.
Dupa un timp, apare paznicul cu barca, langa ea.
-Buna ziua! Ce faceti aici?
-Citesc
Sunteti intr-o zona unde pescuitul e interzis!
-Dar eu nu pescuiesc, nu se vede?
-Da, dar aveti tot ce va trebuie in barca. Trebuie sa ma urmati si sa va amendez.
-Daca o faceti, am sa va denunt pentru violenta carnala.
-Dar nici nu v-am atins!
-Da, dar aveti cu dvs tot ce va trebuie!
Morala: NU contrazice niciodata o femeie care stie sa citeasca!


...........

Fetelor, Povestea Cenusaresei, este dovada clara ca, o noua pereche de pantofi iti poate schimba viata!

...........

Care erau problemele femeilor acum 200 de ani? Avea o singura problema: ca era femeie!

..........

Femeilor nu le place sa le intrebi de varsta lor. Dar sunt in stare sa te stranga de gat daca uiti de ziua lor!

..........

-Tata, eu ma marit!
-Cu cine?
-Il stii pe Ionel, vecinul? Cu el!
-Aoleu draga mea, baiatul ala e vai de capul lui, orfan de parinti, sarac, ratacit...
-Dar tata... eu nu caut baieti cu bani!
-Nu e vorba de asta draga mea, dar pe el si asa l-a batut soarta, tu vrei sa-i pui capac?

P.S.: Bancurile sunt bancuri si trebuie tratate ca atare.
Sa aveti un weekend cat mai vesel!






15 comments:

  1. Chiar dacă primul nu e banc, e foarte reușit! Păi e clar că ne gândim cum arătăm, pentru ei o facem, nu-i așa?! Bune alegeri, amuzante. Happy Weekend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca de acolo apar si bancurile, din viata reala.
      Ma bucur ca ti-au placut. HW!

      Delete
  2. :))) Am ras intai (chiar daca in scris) pentru ca exact asta am facut. :)
    Cred ca participi pentru prima data. Bun venit la Happy weekend! :)
    Imi place. Imi place ca ai simtul umorului pe care deja ti-l ghicisem din postarile de pe blog.
    Bune glumele si bine gradata toata postarea. Felicitari!
    Happy Weekend iti urez, Tina draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e prima data, dar cu siguranta nu ultima. Mi-a placut atat de mult.
      Un weekend cat mai happy!

      Delete
  3. Bune bancurile! Happy weekend!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, si tie un weekend cat mai reusit!

      Delete
  4. Cum adică să tratăm bancurile? Chiar vrei să râdem la ele?!
    Ăla cu bătrâna grasa şi urâta e demenţial!
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cineva mi-a zis ca-s rautacioasa cu femeile, dar eu doar am spus niste bancuri.
      Multumesc si tie la fel!

      Delete
  5. :) foarte haioase!
    weekend plăcut şi ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper ca au fost.
      Iti multumesc si iti doresc si tie acelasi lucru!

      Delete
  6. bancurile sunt bancuri, dar sunt bune! :)))
    apropo de femeile care se machiaza in masina....eram la semafor, sotul meu numara secundele pt ca nu mai avea rabdare iar eu am profitat de momentul acela ca sa-mi verific machiajul...in oglindadin fatza, pe care evident am rotit-o ca sa ma vad mai bine! :) l-am lasat fara cuvinte, pt ca el are un "fixism" sa nu ii modific pozitiz oglinzilor retrovizoare :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Asta e la ordinea zilei in ce ma priveste si dupa cateva suparari m-am invatat s-o folosesc pe aia de la pasager. Asa am impacat si si...
      Happy weekend!

      Delete
  7. :)) Frumoase bancuri! Week-end plăcut!

    ReplyDelete
  8. :)) Foarte bune bancurile :)) si sunt foarte de acord cu afirmatia "cei de la pompe funebre" :))

    ReplyDelete
  9. Eu le-am citit luni, in weekend nu prea stau pe net. Am inceput saptamana razand :)))

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti