Saturday, March 9, 2013

The British early Spring flowers

    Cel mai bun remediu ca sa alung plictiseala este sa ma plimb in natura. Si ca sa imbin placerea cu relaxarea ma joc de-a fotograful. Daca imi iese, ramane sa apreciati voi. Dar sa nu lungim vorba, va las in "compania" catorva poze realizate zilele astea:








     In Marea Britanie, florile primaverii isi fac aparitia prin fiecare crapatura pe care o gasesc, ca sa-si arate gingasia. In orase si sate, paduri, parcuri si strazi, ghioceii si brandusele, narcisii si magnoliiile se arata vioi, infruntand ploile imprevizibile si reci ale climei britanice.
    Desi, aerul imbibat de o ploaie rece si continua, nu se grabeste sa aduca primavara, florile razbat spre soarele ascuns dupa nori grosi, prevestind cu mult inainte de a veni, acel mult asteptat anotimp.






Natura este foarte primitoare, clima dimpotriva:




    Voi ce parere aveti de aceste fotografii?

7 comments:

  1. Yeep, faine! Mie-mi place in mod special ultima. Ce aparat foto ai?

    ReplyDelete
  2. Multumesc, e important feedback-ul tau in ce priveste fotografia. Deocamdata e doar un Nikon D3100 cu lentila de 55mm, primit in dar de ziua mea, anticipat:). Dar am mari planuri si deja am inceput sa-mi iau tot felul de accesorii, vreau alta lentila, in toamna vreau sa ma inscriu la cursuri...Microbul fotografiei daca te atinge te atinge...

    ReplyDelete
  3. Doar un Nikon D3100??? Auzi la ea! :)) Nu sunt experta in aparate si fotografie, dar din cate stiu, e foarte bun! Eu multa vreme am avut un Sony DSC-H2, acum m-am reorientat, am un Canon, dar compact, nu DSLR. Mi se par destul de mari DSLR-urile.

    Intr-adevar, daca te prinde microbul fotografiei, e greu sa te mai lasi. :D Mi-am dorit mereu sa fac niste cursuri, dar uite ca inca nu am reusit. Insa nu-i timpul trecut... Spor si inspiratie-ti doresc! ;)

    ReplyDelete
  4. Multumesc Crengu, poate mergem impreuna la vreun curs;)

    ReplyDelete
  5. Ce tare e poza aia cu roaba din fata usii. O idee trasnita, dar ingenioasa.

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti