Sunday, May 26, 2013

Flori de camp cu spatele in soare

E duminica si e soare. N-am ratat ocazia de a face o plimbare in natura. M-am umplut de energie cat pentru o saptamana ploioasa. Am savurat soarele prin fiecare fibra si celula.


Am ramas in urma de grup pentru ca la fiecare pas gaseam de fotografiat ceva, inclusiv drumul in toata splendoarea lui:))


Apoi am adunat un buchetel de flori de camp pe care vi-l ofer in semn de multumire ca intrati sa ma vizitati


Raspund propunerii Anastasiei de a participa la jocul FFFB.
Un sfarsit de saptamana minunat!



16 comments:

  1. Multumesc din suflet pentru flori, Tina! Sunt superbe. Eu iubesc mult toate florile, indiferent ca sunt cele mai scumpe sau doar simple si suave floricele de camp.
    Fotografiile sunt perfecte. Frumos repausul in campul cu floricele galbene. :)
    O seara minunata, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite ca razele pe care mi le-ati trimis cu totii, m-au ajutat sa ma bucur de primavara tarzie, asa cum ar trebui sa fie in luna mai. Tu ai in curte niste flori superbe, eu le am prin curtile oamenilor de pe aici si ma bucur de ele. O sa revin cu niste imagini zilele astea, azi am avut ce fotografia.
      Te imbratisez si iti doresc un inceput de saptamana cat mai frumos!

      Delete
  2. Hai mai! Asa cald a fost la voi? Poate în Romania ca aici. au fost doar 10 grade! :))
    Super frumoase florile de camp!
    pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au fost vreo 20 de grade. Eu care-s friguroasa, m-am lasat la pantaloni scurti. Am avut parte de o duminica superba si maine e la fel, ca de marti Dumnezeu cu mila. Pentru Anglia e namaipomenit.
      Mulumesc si iti doresc o zi de luni cat mai calda!

      Delete
    2. Pe bloggul meu ai un premiu de onorat !!!
      Am uitat sa specific! pupici!

      Delete
  3. ce fericire sa ai parte de soare! tocmai tu care te plangeai de vremea capricioasa a Angliei, ai avut parte de o zi plina de soare :) ma bucur mult pentru tine! superbe fotografiile tale!
    La mine ploua, ploua si e frig! de 12 zile! si mai urmeaza altele! :(
    Bucura-te de soare de cate ori ai ocazia si... trimite te rog si la mineo raza ;) Vad ca functioneza metoda :)))
    Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca sunt uimita ca a functionat, voi face apel la toata lumea ca sa strangem raze de soare sa ti le trimitem. Vad ca la mine metoda prinde, asa ca asteapta-te la soare;)
      Noapte buna, draga Carmen!

      Delete
  4. ce bine ca ati avut soare! sa vezi la noi cum zburau umbrelele intoarse peste tot! :)
    si eu fac la fel in drumetii: raman in urma gura-casca si fotografiez tot :)

    ReplyDelete
  5. Faine fotografii. Si aici a fost frumoasa vremea ieri, dar nu chiar asa, de tricouri :).
    Si cand ma gandesc ca saptamana viitoare e 1 iunie...pfff...nici nu m-am atins de garderoba de vara :)).
    Saptamana frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
  6. Pe aici a fost cam frigut si astazi este la fel, nu ai zice ca e aproape iunie, ma simt ca-n aprilie....

    ReplyDelete
  7. Eh, uite și soarele mult așteptat ....se vede că și dispoziția ta s-a schimbat. Mă bucur!

    Mulțumim și pentru buchețelul de flori! Este superb ....Florile de câmă sunt atât de gingașe și totuși atât de puternice. Ca noi, de altfel!

    O zi minunată!

    ReplyDelete
  8. Comentariul meu nu este.. :( Poate se va vedea acesta...

    Foarte frumos bucheţelul tău.
    Mă bucur că ai avut o zi însorită :)
    Pup, o săptămână minunată!

    ps
    n-ai venit la
    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html
    te-aştept!

    ReplyDelete
  9. Esti o draguta, se pare ca ai avut un week-end frumos..soare, flori:) O saptamana cat mai frumoasa!

    ReplyDelete
  10. Prima poza imi spune ca esti frumoasa si la trup, nu doar la suflet.
    A doua poza imi aduce dor de duca, de plimbari pe coclauri alaturi de prieteni.
    A treia poza m-a enervat, asa cum ma enervez de cate ori vad fotografii foarte frumoase mazgalite din diverse motive. Nu e pacat sa te semnezi pe o poza atat de placuta ochiului?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate draga mea, insa atata timp cat stiu ca originalul sta intact si nemazgalit intr-un folder personal, ma gandesc ca e acceptabil sa-l mazgalesc cu numele meu pe cel de l-am postat aici. Cred ca nu as fi fericita ca altii sa-si adjudece ceea ce eu am facut si sa le mazgaleasca cu texte si mesaje pompoase de genul alora care circula pe facebook. E unicul argument ce ti-l pot da in cazul in care m-ai certat cu blandete.
      Te imbratisez!

      Delete
    2. Cu blandete te-am certat, de mila acestor frumuseti. Dar imi dau seama ca ai dreptate. Atat de multe poze frumoase sunt mazgalite de "isteti"...

      Delete

Zi-mi si mie la ce te gandesti