Saturday, May 25, 2013

Sufla weekend-ul!


Ta-daaaam. Am aparut si eu! Ce credeti ca am facut pana acum??? Nuuu, nu am stat posomorata din cauza vremii. Nuuu, nu am devorat tot ce aveam prin frigider ca sa-mi treaca nervii din cauza ploii. Nuuu, nu m-am sinucis. Sunt bine si chiar si foarte bine daca vreti, depinde cu cine ma compar.
Dupa postarea de ieri, multa lume s-a oferit sa-mi trimita cate o raza, unii mai darnici, chiar doua-trei. si uite asa, am pus-o de-un soare.

La prima raza care a intrat pe geam si mi-a mangaiat fata, am iesit afara si am stat asa, pret de vreo jumate de ora, cu gandul hotarat de a le strange pe fiecare, sa-mi fac rezerve pentru saptamana viitoare, caci spun unii ca ploile revin. Sper ca e o gluma de Happy Weekend facuta de draga de Elly. Si daca nu e, oricum, Elly iti multumesc pentru raza trimisa. Dupa ce m-am spalat cu soare pe ochi am mers la shopping. Asta da terapie! Si acum ma pregatesc sa-mi primesc musafirii.

Asa weekend sa tot ai, cu mult soare si voie buna. Si pentru ca e weekend-ul, e musai sa fie si vesel.

Bancuri pentru zile ploioase:

Seful mi-a zis:
-Crezi ca poti sa vii sambata la serviciu, stiu ca e weekend si poate ai planuri, dar am nevoie de tine.
- Sigur, nici o problema, am zis, dar e posibil sa ajung mai tarziu, sambata dupa cum stiti e un trafic infernal.
- OK, cand crezi ca o sa ajungi?
- Luni.
.....................................


Doi francezi, aflati in Anglia, nu avusesera ocazia sa vada deloc soarele in doua saptamani. Ca sa se dumireasca, l-au intrebat pe receptionistul de la hotel:
- Pe aici ploua des?
- Cam de doua ori pe an, domnule.
- Si cat tine?
- Cam sase luni...


.......................................
Ion si Maria la disco in sat. Dupa ce joaca ei ce joaca pe Ion il trec nevoile si iese sa se usureze. Se intoarce Ion dupa cateva minute cu pantalonii uzi, iar Maria, grijulie, il intreaba:
- Ma, Ioane, ploua afara?
- Nu, tu, Marie, da' sufla vantu'.


.......................................
Un moldovean in Bucuresti, pe timp de ploaie in statia de autobuz. Trece o masina printr-o balta de la marginea drumului si ii stropeste pe toti din cap pana in picioare, fara sa se opreasca. Bucurestenii incep sa injure, in timp ce moldoveanul e calm.
- Apai, la mine nu s-ar fi intamplat asa, zice el.
- Da' ce la voi nu sunt balti?
- Dapu' daca ti stropesti o masina, soferul opresti, da inapoi, ti urca in masina, ti duce acasa la el, faci dus, mananci, dormi la el si dimineata la plecare iti da 100 de euro.
- Ai patit ti asa ceva?
- Nu eu. Nevasta-mea.


......................................
Dimineata devreme sotul pleaca la vanatoare. Cum ajunge in padure, incepe sa ploaie, sa fulgere incat vanatorul se hotaraste sa se intoarca acasa. Intrand in dormitor, sotia sa abia facand ochi zice:
- Ei draga, cum e vremea afara?
- Frigg si ploua de rupe.
- Si inchipuie-ti ca pe asa o vreme tampitul de barbatu-meu se duce la vanatoare!
.......................................

P.S. Sa nu ne intristam ca weekendul trece repede, ci sa-l savuram din plin. Happy Weekend!



14 comments:

  1. Mă bucur că ai suficiente raze încât să-ți încălzești gândurile, fie și numai astea de weekend, for the time being. :)
    Și eu cred că lipsește o zi din calendar, chiar de-acolo, dintre sâmbătă și duminică, dar, până una alta, să apreciem ce-avem: happy weekend! :)

    ReplyDelete
  2. Bun ala cu nevasta :))
    Pai atunci, bucura-te de weekendul cu soare! Si eu,cand e soare si temperatura acceptabila,numai pe afara as sta.

    ReplyDelete
  3. Sunt mulţi şefi care ar merita să li se facă o poantă ca prima pe care ai povestit-o.
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
  4. Amuzante bancurile tale :))

    Apropos de fotografia aceea cu zilele saptamanii ,Garfield avea o cugetare care mie mi se potriveste : "I hate Monday!!!" :))


    Happy WE!!!

    ReplyDelete
  5. Foarte faine bancurile! Off și ar fi trebuit să râd ceva mai încet ...dar n-am ce face.

    Mi-au plăcut și imaginile ....cred că toată lumea (aproape) urăște ziua de luni.

    Happy weekend! Mă bucur că ești mai veselă azi. :*

    ReplyDelete
  6. Ma bucur ca ti-ai revenit, toti trecem si prin astfel de momente. Asta e viata nu e doar roz. Mi-au placut bancurile englezesti, au un umor englezii astia:))Adica nu prea au..
    O seara superba!

    ReplyDelete
  7. Ce m-au distrat bancurile...dar metoda de relaxare de la final e grozava!

    ReplyDelete
  8. :))) mi-au placut toate glumele! Ce cu moldoveanul e tareeeeeee! :))
    PS: si la mine ploua si e frig. Asa ca citesc, ma uit la dvd si manânc capsuni pana-mi plezneste burtica :)) Un weekend fain iti doresc!

    ReplyDelete
  9. M-a amuzat candoarea moldoveanului :) De milioane :)
    Ma bucur ca ti-a revenit zambetul pe buze. Au fost de ajuns cateva raze de soare sa fii mai vesela :)
    Excelente toate glumele. Cand vad atatea posibile situatii amuzante sau nu, ma mai relaxez (nu chiar ca bebelusa superba de aici) ;) Am si eu probleme, dar altii se pare ca au si mai multe :))
    Hapyy weekend in continuare, Tina!

    ReplyDelete
  10. Razele de soare să-ți încununeze și ziua de azi! Și toate zilele, chiar și pe cele ploioase. Faine glumele. Să știi că shoppingul s-a demonstrat că e cea mai bună terapie în depresie, la tine n-a fost vorba, dar tot bine ți-a făcut! Te pup, un weekend plin de bucurii! :)

    ReplyDelete
  11. Cred ca sunt de acord cu Elly! Moldoveanul este cel mai tare!
    Sa ai un weekend fain, la noi zice ca de pe 31 Mai chiar vine primavara! O împing eu si înspre voi! :))

    ReplyDelete
  12. Sa ai soare pe strada ta! :)
    o nominalizare la mine pe blog :)
    http://viseazacatpotidemult.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  13. M-am amuzat copios de bancuri, iar Garfield ştie de fiecare dată să exprime mari adevăruri ale vieţii :)

    ReplyDelete
  14. Bancul cu moldoveanul mi-a placut si mie cel mai mult. :) Mai in gluma, mai in serios, fara foc nu iese fum. Daca asemenea chestii nu s-ar intampla, probabil nu ar iesi bancuri care sa ne amuze. :))

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti