Friday, September 6, 2013

Cine a zis ca femeile nu pot parca?

Zilele trecute m-am aventurat intr-o discutie despre femei la volan cu mai multe reprezentante ale celor despre care se spune ca sunt "venite" de pe Venus. Eu care n-am carnet, inca (n-am gasit suficiente motive sa ma inscriu la scoala) am inceput chestionarea.

Zic, mie mi-e frica sa urc la volan, de aceea, inca n-am dat de carnet. Voi cum va simtiti la volan, intreb.
- La volan ma simt ca o zeita. Eu merg si sotul se roaga, primesc raspuns de la o doamna cu "experienta" de cativa ani de sofat si luat bordurile in bara de protectie.


-Voi cum va descurcati la capitolul concentrare, sunt tocmai 3 pedale, un schimbator cu tocmai 5 viteze, o gramada de butoane si pe langa toate si cateva oglinzi...
- ... oglinzile sunt o inventie geniala pentru ca asa reusesc sa nu-mi intind rimelul aiurea, or rujul...


- Cum e mai usor sa parchezi, cu fata sau cu spatele?
- Cu fata clar, pentru ca vad in cine ma opresc, imi raspunde cineva.
- Cu spatele e mai usor, dai in spate pana face "poc", primesc alt raspuns.


Detaliile picante pe care le-am mai primit, le pastrez pentru mine, ca sa nu sa se sesizeze careva, dar va pot linisti - in viitorul imediat n-o sa ma intalniti in trafic, cu toate insistentele sotului de a da la scoala de soferi. Probabil, El isi doreste sa scape de "ajutorul de sofer", or daca nu sa scape, apoi, macar, sa se introduca centura cu noul design creat, special pentru femei. Ii si vad zambetul multumit cand mi-as pune centura.


Si ca sa fim in tandem la Happy Weekend, va propun si un banc cu o blonda la volan. Asta ca sa fie treaba treaba.

O blonda la volan! Brusc, loveste un camion!
Soferul ii face semn si intra impreuna intr-o parcare! Ies din masini!
El ia o bucata de creta si deseneaza un cerc pe asfalt! O pune pe blonda sa intre in cerc si ii spune ca nu are voie sa-l parasească deloc! Blonda il asculta!
Furios, el se duce la masina ei si ii taie toate cauciucurile!
Blonda incepe sa ra
da!

Asta l-a facut si mai nervos pe soferul de camion! S-a intors si i-a spart absolut toate geamurile de la masina!
Blonda rade isteric si de data asta!
Omul cedeaza si o intreaba:
-De ce naiba razi in halul asta?
Blonda raspunde zguduindu-se şi mai tare de ras:
-Pai când te-ai intors cu spatele am sarit de trei ori in afara cercului!

19 comments:

  1. :)) Desi e banc sa stii ca eu chiar cunosc o persoana care atunci cand parcheaza lateral da cu spatele pana cand aude ca "s'au pupat" numerele (asa s'a exprimat) si este un el :)) Mai fac si eu ceva de genul, dar nu cu masini ci cu bordura. Cand intru in parcarea de acasa, din fata blocului, dau cu spatele usor pana lovesc bordura:))
    O centura din aia mi'ar trebui si mie pt tata, dar shh:-$:-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faza cu "pana face poc" nu e banc, e folosita de multe persoane, prea multe:)), cunosc vreo doua.
      HW!

      Delete
  2. :)) Haios si oarecum adevarat.
    Eu am gasit suficiente motive sa nu ma inscriu la scoala. Iar principalul e ca nu sunt pasionata de sofat. Nu ma tenteaza absolut deloc si nu de teama ca nu m-as descurca...Pur si simplu nu se potriveste cu personalitatea mea, e ceva ce nu ma vad facand vreodata. :D

    Weekend placut si vesel, Tina. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici pe mine nu prea ma pasioneaza sofatul, dar imi e si frica un pic. Am trecut printr-un accident care, cred ca si-a lasat amprenta, cumva.

      Delete
  3. :)) Superb!! :)) Si imagile si parerile soferitelor sunt super amuzante dar bancul cu blonda e cel mai cel! :))
    Happy weekend!
    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Diana si mie mi-a placut bancul. Oamenii ca aceasta blonda sunt mai fericiti, pentru ca pe ei ii bucura lucrurile marunte... si neasteptate pentru noi.

      Delete
  4. Mi-a placut articolul tau!:)
    Weekend placut!

    ReplyDelete
  5. Să ai un weekend liniștit și fain.
    Femeile pot parca și parchează bine. Blonda inventivă a găsit soluția pentru a ieși din cerc. Noi am găsit soluția pentru Happy Weekend: venim la ELLY.

    ReplyDelete
  6. Femeilor li se scuza orice la volan..au atatea lucruri la care se gandesc deodata. Mai ales blondele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu n-as zice ca li se scuza. Am intalnit femei care stapanesc extrem de bine masina, pe alea le invidiez. Sunt altele pe care n-as vrea sa le intalnesc in trafic sau in parcare.

      Delete
  7. femeile sunt bune in tot ce isi propun sa realizeze!
    imi place bancul - imi plac toate glumele, de fapt!
    nu ma atrage ... sofatul - dar le admir pe cele care conduc masinile !
    weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga prietena si eu le admir pe cele care stiu sa conduca, insa prefer sa fiu pasager decat dezastru in trafic.
      Weekend placut si tie!

      Delete
  8. Tina, aici mergem pe aceeasi lungime de unda. Mi-e teama de masina si niciodata nu ma voi apuca sa invat sofatul, desi ar fi util, mai ales pentru sotul meu, care ar avea si el un schimb, la drumuri lungi.

    In ceea ce o priveste pe blonda, asta a fost chiar isteata, daca s-a descurcat ea sa iasa din cerc ! :))

    ReplyDelete
  9. Am un prieten care imi spunea ca esti bun ca sofer daca te poti scarpina in cap cu mana stanga, in timp ce cu dreapta te freci circular pe burta. Dupa cateva ore in care m-am tot chinuit, mi-a reusit figura, dar de carnet tot nu am dat, ca sunt prea imprastiata. Abia reusesc sa ma comport bine ca pieton... :)

    ReplyDelete
  10. După o minivacanță superbă, am sosit la țanc, aici la tine, dragă Tina, să mă amuz pentru a-mi reintra în formă în noua săptămână de lucru! Te pup, o săptămână frumoasă să înceapă! :)

    ReplyDelete
  11. eu am permis de mult...dar nu mi s-a prea...permis :) sa sofez!

    ReplyDelete
  12. Bietele de noi! Pana si aici suntem ciuca batailor :))
    Sunt blonda dar nu de-aia nu conduc. Desi am permis. Cred ca din relativ cam aceleasi motive ca si tine nu conduc. Mai ales mi-e teama de nebunii care circula pe sosele si de faptul ca n-as sti ce sa fac cand m-as intalni cu unul.
    Dar parcarea e totusi o treaba care nici mie nu-mi placea, asa imi amintesc :))

    Dupa cum vezi, abia acum ajung. Desi mi-am propus de ieri, n-am avut timp decat sa postez pe fuga ceva.
    O saptamana frumoasa, draga Tina!

    ReplyDelete
  13. simpatica seria bancurilor si felul în care le-ai legat :)

    conduc masina cu placere, dar numai daca sunt singura în masina. Daca sunt cu sotul sau una din fiice, prefer sa stau pe locul din dreapta- fata :)

    Un start bun în toamna iti doresc!

    ReplyDelete
  14. M-a amuzat postarea ta, iar ultimul banc e genial. Femeile pot parca, mai greu ce-i drept, dar na'acum nu putem fi bune la toate!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti